duminică, 8 mai 2016

Concurs : Scrisoare către iepuraș

În Săptămâna Altfel,  au avut loc mai multe concursuri printre care si Scrisoare către iepuraș, concurs organizat pe categorii de vârstă. Pentru elevii claselor a VII a și a VIII a, s-au acordat următoarele premii :
Mihalache Andreea, clasa a VIII a A, Premiul I
Gugulică George,clasa a VIII a A, Premiul II
Sârbu Sebastian, clasa a VIII a A, Premiul III
Joacăbine Teodora, clasa  a VII a A, Mențiune
Fronea Iuliana, clasa a VIII a A, Mențiune









Dragul meu iepuraș,




O dată cu sosirea primăverii, ai venit și tu, un iepuraș mic și pufos, care aduce în fiecare an zâmbetul pe buzele tuturor copiilor din lume. Sunt sigură că ți-ai pregătit coșulețul cu ouă de ciocolată. Iarna aceasta a fost destul de geroasă, dar nu cred că acest lucru a fost un impediment în realizarea ciocolatei perfecte și a ouălor cu totul speciale. Știu că tot anul ai urmărit copiii cuminți pe care să-i răsplătești în prag de primăvară, pentru comportamentul lor. Întotdeauna mi-am dorit să te cunosc și să-ți mulțumesc pentru cadourile minunate. Când eram doar o fetiță, bunica îmi povestea lucruri fantastice despre tine. Tu erai eroul meu! Într-o seară, mi-a spus o povestioară pe care nici acum nu am uitat-o și pe care vreau să ți-o povestesc și ție. Acum 3000 de ani, exista o lume plină de iepurași magici, care dăruiau copiilor triști în perioada pascală, ouă de ciocolată. Odată o fetiță era foarte tristă fiindcă părinții ei au părăsit-o și un iepuraș a venit la ea, a mângâiat-o pe părul bălai, i-a șters lacrimile și a întrebat-o de ce plânge. Copila nu i-a răspuns și a continuat să plângă chiar și atunci când a primit în dar un coșuleț cu ouă de ciocolată. Iepurașul s-a întors pe planeta lui și le-a povestit tuturor iepurașilor despre acea fetiță și toți s-au gândit la o soluție. Deodată, cel mai bătrân dintre ei și mai înțelept, domnul Iepurilă, a venit la fetiță cu mare speranță. El și-a folosit toată puterea magică pentru a construi o mașinărie care făcea ouă de ciocolată, leac minunat pentru toate supărările din lume. Din acea zi, nici un copil nu a mai fost trist și nu a mai plâns. Domnul Iepurilă a promis că se va întoarce peste ani și ani, să se asigure că toți copiii sunt fericiți...Sper că ți-a plăcut această povestire, iepurașule. Anul acesta nu îmi doresc dulciuri sau cadouri scumpe, dar vreau ca fiecare copil să fie fericit în familia lui.
                                                   Cu drag, Andreea


MIHALACHE ANDREEA, clasa a VIII a A