marți, 9 noiembrie 2010

Farfurii zburătoare


Bunicii mei îmi povesteau că, odată, cu mulţi ani în urmă, în timp ce erau la culesul recoltelor, au văzut în zare, cum se apropie un obiect necunoscut. Pe cîmp se aflau mai mulţi oameni care îşi dădeau cu părerea despre acel obiect...Vara aceasta am fost la unchiul meu, care stă lângă pădurea Bîrnova. Până la el am mers cu trenul, am coborât în gară şi am văzut mulţi oameni care înconjuraseră un OZN. Ajuns acolo, am recunoscut o farfurie rotundă, cam cât o casă de mare, luminată de foarte multe beculeţe. Oamenii spuneau că este o farfurie zburătoare, probabil una la fel cu cea văzută de bunicii mei. După câteva minute, s-a deschis o scară mare ca la avion. Din farfuria zburătoare au coborât doi extratereştri, au adunat probe pentru cercetare, de la Pământ, au urcat în navă şi au plecat. Locul unde a aterizat acel OZN era ars, de parcă cineva făcuse focul acolo.
ISPAS IULIAN
clasa a V a A