miercuri, 10 noiembrie 2010

OZN în localitatea mea


Era ora 8.30, mă întorceam acasă şi am văzut o farfurie zburătoare, zburând la un metru de pământ, am văzut destul de clar luminiţele, care semnalizau de jur-împrejurul obiectului rotund. M-am speriat îngrozitor şi am luat-o la fugă spre postul de poliţie. Acolo l-am găsit pe poliţistul Gabriel Rusu, vecinul meu. I-am povestit poliţistului întâmplarea şi am alergat împreună să anunţăm şi asistentele de la dispensarul medical. Am văzut farfuria coborând pe pământ şi din ea au ieşit nişte omuleţi verzi, care aveau în mână ceva asemănător cu o călimară de cerneală. L-au prins pe vecinul meu, care în disperarea lui, ţipa să fug şi să anunţ părinţii. A doua zi m-am dus la Poliţie, să mă interesez de viaţa poliţistului, care tocmai scăpase din mâinile lor şi povestea emoţionat :- Când omuleţii aceia verzi au pus mâna pe mine, am rămas mut de uimire şi nu am mai putut face niciun gest, oricât de mic. Doi dintre ei, m-au prins de mâini, iar al treilea m-a stropit cu cerneală verde, din cap până în picioare. M-au eliberat, s-au suit în farfuria zburătoare şi într-o secundă au dispărut de pe Pământ. De atunci n-am mai văzut niciodată un OZN şi cu siguranţă nu voi uita seara aceea...
GEMALĂ MARINA
clasa a V a A