vineri, 15 iunie 2012

Copilărie de vis

DAMIAN IOANA, clasa a VI a B                           


Într-o zi de vară, chiar de 1Iunie, am ieșit împreună cu prietenii  mei la un piknik, ca să petrecem mai mult timp împreună.
Deodată,a venit la noi o domnișoară frumoasă cu părul negru ca jarul și ochi albaștri cum e cerul.
Ne-a invitat să mergem cu ea într-o excursie la Paris,la clubul Disney , să vedem  acel club minunat despre care am auzit cu toții.
 Curioși am acceptat, dar era o problemă. Nu aveam bani. Mirați și în același timp dezamăgiți că nu putem merge, am întrebat câți bani trebuie să avem la noi.
Ea ne-a răspuns zâmbind, că nu avem nevoie de nici un ban.
Bucuroși și în același timp mirați,am decis să plecăm.
Așa da,copilărie,să mergi la Paris fără bani și să vezi minunatul Club Disney.    

ADRIANA DIANA BUTNARU, clasa a VIII a A