luni, 1 octombrie 2012

O zi fără Berta

         DAMIAN IOANA, clasa a VII a B                                                                                                                                


Într-o zi cu cer senin,m-am dus cu mama la tata la serviciu.Tata fiind paznic stătea într-o cabană şi păzea ceva.Căţeluşa mea rămase singură.Nu mă puteam obişnui cu ideea că Berta nu este cu mine.Mama a luat leptopul cu ea şi mă uitam la pozele cu Berta.Când m-am întors acasă,m-am dus să văd ce face Berta.Era înconjurată de căţeluşi,tocmai născuse.Eram fericită că Berta mă lăsa numai pe mine la puii ei. Într-o zi,o vecină care n-o plăcea a otrăvit-o.Eu voiam să mă răzbun,dar nu ştiam cum.Fraţii mei m-au ajutat să o înmormântez cum se cuvine,cu sicriu şi cruce.Mi-au rămas de la ea puii, pe care i-am iubit ca şi pe ea.Ei s-au ataşat de mine şi eu de ei.Iubesc animalele şi urăsc oamenii cu sufletul de gheaţă,care dau în animale.Eu ştiu că în sufletul oricărui câine există iubire şi căldură şi sper că va veni o zi când toţi oamenii vor iubi animalele.           
RUSU AURELIA SÂNZIANA, clasa a VI a B