marți, 19 februarie 2013

Afară ninge lin

Afară ninge frumos și lin. Păsărelele gureșe dau năvală pe sub streașina casei căutând adăpost. Copacii sunt împodobiți cu zăpadă pufoasă și albă. Totul în jur formează o atmosferă de poveste, în care iarna a pus stăpânire. În curtea noastră animăluțele stau toate la locul lor, nedumerite de veșmântul alb. Am ieșit afară să fac pârtie pe lângă casă. A început din nou să ningă cu fulgi mai mari, sub formă de steluțe argintii, care cădeau ușor ca niște fluturași. M-am oprit și am întins mâinile să-mi cadă în palmă câțiva fulgi de nea. I-am prins în palmă și ei s-au topit. Apoi a venit și cățelușa mea, Bela, făcând tumbe prin zăpada moale și rece, neînțelegând ce se petrece afară. M-am jucat puțin cu fulgii după care am intrat în casă să-mi fac temele. Am luat repede o foaie de hârtie și am făcut o compunere cu tot ce am făcut astăzi.


GOGU PETRU CĂTĂLIN,
Clasa a V a A


       NISTOR RAMONA, Clasa a VI a A