luni, 20 aprilie 2015

O zi mohorâtă

Era o zi mohorâtă de toamnă, vântul şuiera din toate părţile şi era foarte frig. Îmi plăcea mult această răbufnire a naturii. Frunzele cădeau şi eu eram tristă că trebuia să mă duc la şcoală. Îmi place acest cadru de toamnă, cu frunze care cad pe pământ şi la întoarcerea mea acasă. Pe drum mi-am dat seama că acest anotimp este o privelişte liniştită şi la urma urmei, frumoasă. Acasă, m-am dus în camera mea, mi-am schimbat hainele, apoi am început să alerg prin grădină, ca un copil care a văzut toamna pentru prima oară. Câtă măreţie! Am început să fiu şi mai fericită, alegând frunze de toate culorile, pe care intenţionam să le arăt colegilor şi profesorului de română. Eram foarte bucuroasă...

BUTACU ALEXANDRA
clasa a VII a A



AMARIEI  ANDREI, clasa a VIII a
Şcoala Dumbrava