vineri, 18 februarie 2011

Semne de primăvară


A venit primăvara, copacii înfloresc şi un miros frumos se împrăştie în jur ; mai că-mi vine să sar în sus de bucurie! Ghioceii ies din pământ vestind oamenilor venirea noului anotimp. Soarele iese la iveală şi răspândeşte peste tot raze de lumină, cerul are culoare albastră, iar pădurea verde este plină de viorele. Copiii sunt fericiţi că a venit primăvara, merg cu bicicleta, joacă fotbal.
În sat, oamenii au ieşit să dea foc la gunoaie, să cultive pământul, să pună în primul rând legume. Tata m-a rugat să urc în copac şi să tai cu un ferestrău crengile uscate. Am întins mâna, am dat de un cuib de păsărele şi din simpatie, le-am făcut o căsuţă cu paie în interior. M-am gândit să le dau în fiecare zi făină şi apă. O păsărică cenuşie, cu ochi rotunzi, părea că mă înţelege, iar puişorii se clătinau bucuroşi. Pe deasupra trecu un stol întunecos de ciori…


ANDRIESCU NECULAI
clasa a V a A