miercuri, 4 noiembrie 2009

Prietenii mei

Livia LUCA, clasa a VIIa A
Prietenul meu se numeşte Alex. El are unsprezece ani şi este în clasa a V a. E un băiat înalt, bine făcut, şaten cu ochii verzi. Suntem ca fraţii chiar dacă uneori ne mai certăm, însă ne împăcăm foarte repede uitând de ce ne-am certat. La sfârşitul clasei a IV a am fost împreună în excursie la Gura Humorului. Acolo ne-am înţeles foarte bine şi am dormit amândoi în aceeaşi cameră. Dimineaţa ne trezeam, făceam ordine în cameră, apoi plecam cu ceilalţi şi vizitam împrejurimile. În timpul liber ne plimbam cu bicicletele sau jucam fotbal în parc. Mi-aş dori să fim la fel de buni prieteni şi când vom fi mari.
Adrian IONEL, clasa a V a B



Prietena mea are ziua ochii verzi, iar noaptea îi are albaştri, faţa albă cu pistrui, părul blond, suflet bun şi curat. Ea este în zodia Balanţei şi are inimă miloasă. Eu şi Andreea stăm în acelaşi sat. Uneori dorm eu la ea, alteori doarme ea la mine. Pe treisprezece octombrie a fost ziua ei şi atunci am făcut poze, ne-am bătut cu perne până aproape de miezul nopţii şi multe altele. Prietena mea are unghii mari, învaţă bine la limba română şi la limba engleză, uneori mă serveşte cu prăjituri şi stăm de vorbă despre ale noastre.
Andreea SĂLCEANU, clasa a V a B