marți, 8 mai 2012

Gânduri de vacanţă


A venit primăvara. Anul acesta a venit putin mai târziu .Soarele încălzeste foarte tare .Ora de dirigentie. Domnul diriginte a propus să facem putină curătenie în curtea scolii. Ne-am mobilizat si am început să facem curătenie. Am fost foarte bucurosi că la final totul arăta impecabil, foarte curat  si frumos.Sânt mândru că am putut să ajut natura, în curtea scolii în care învăt.




                                                               Vacanţa 

Zilele vacantei de vară s-au apropiat repede .Toti colegii si prietenii  mei îsi fac planuri  pentru vacantă. Unii merg la bunici, altii la mare,  câtiva la munte .Toti sunt foarte fericiti.  Anul acesta  mama mi-a promis  că familia noastră va merge două săptămâni la mare .Sunt foarte nerăbdător si entuziasmat Fiecare vacantă petrecută la mare  este pentru mine o experientă de neuitat. Îmi place foarte mult să privesc  cum soarele apune si se pierde printre valuri, îmi place să privesc bărcile pescărusii să culeg scoici si să fac castele de nisip cu copiii. Întors acasă cu prietenii mei mă plimb cu bicicleta si joc fotbal în parc .Sunt bucuros că si anul acesta voi avea o vancantă frumoasă si distractivă.

                                                               Mama

Mama mea înseamnă totul pentru mine. Ea mi a dăruit alinare si m- a învătat lucruri frumoase,  m -a educat cât de bine a stiut. Când eram mic si mai greseam, întotdeauna mă încuraja si mă sustinea, îmi explica în asa fel ca eu să înteleg tot ce spune si să nu mă simt foarte rău .Alături de mama mea am trecut foarte usor prin viaţă cu iubirea ei conditionată .De multe ori mai gresesc dar ea mă iartă si îi multumesc lui Dumnezeu, o respect si o iubesc pentru că este mama mea.

IONEL ADRIAN
clasa a VII a B