joi, 10 mai 2012

Mutarea

Într-o zi mama primise un telefon şi trebuia să ne mutăm: Ea nu mi-a spus atunci, fiindcă ştia că mă voi supăra. Când a venit ziua mutării, mama pregătea bagajele şi am întrebat-o:
- Pentru ce pregăteşti hainele?
- Mergem într-o excursie cu toată familia, mi-a răspuns.
-Unde anume?
- Ai să vezi, zise ea.
Eram foarte fericit, când am auzit de excursie, plecasem la drum şi mama tot nu spunea că ne mutăm.
Când am ajuns la locul cu pricina, era un apartament oarecare şi am întrebat-o pe mama:
- Ce excursie e asta? Nu văd decât un apartament oarecare.
-De fapt, nu e o excursie...noi vom locui aici.
-De ce?
-Pentru că am primit un telefon şi mi se spunea că trebuie să ne mutăm.
Peste câteva zile eram tot supărat, dar mama primise alt telefon, care o informa că ne putem muta înapoi.
A fost un moment fericit.

CĂLIMAN ANDREI, clasa a V a B