joi, 10 mai 2012

O călătorie cu trenul

Era o zi de primăvară, călduroasă, copacii aveau flori şi frunze, via era verde. I-am propus mamei să mergem cu trenul la mare. Mama a spus că este o idee foarte bună şi că vom pleca peste trei zile cu toată familia. A treia zi mama m-a trezit de dimineaţă ca să îmi fac bagajul şi să plecăm spre gară. Acolo am aşteptat trenul de ora 9.00. După ce a plecat trenul , parcă am intrat într-o lume imaginară. Din tren se vedeau vacile care păşteau iarba mare şi verde, oile care vorbeau între ele şi caii care beau apă. Oamenii stăteau la grătare şi ascultau muzică. Pe cer  păsările zburau una după alta. Nici nu mi-am dat seama când am ajuns la mare şi ne-am cazat la un hotel de nu ştiu câte stele. Am stat la mare o săptămână. La întoarcere, când mama  m-a întrebat ce mi-a plăcut mai mult, i-am răspuns : călătoria cu trenul.

ISARIE ANDREI, clasa a V a B