vineri, 25 mai 2012

O zi a cadourilor


BOARIU MĂDĂLINA, clasa a V a B

Era o zi frumoasă, era ziua cadourilor pentru mine, ziua mea de naștere, când toți îmi urau : La Mulți Ani!  Era primăvară, fratele meu mai mare mi-a dat un buchet de flori și un ursuleț, fratele cel mijlociu mi-a dăruit un iepuraș cu fundă roșie, iar cel mai mic mi-a dăruit un tricou cu numele meu, poza mea și o orhidee. Pentru mine au fost cele mai frumoase cadouri...am primit și de la rude și de la prieteni. Eram atât de fericită că-i am pe toți alături de mine. Am mâncat tort, am dansat și ne-am distrat. La bunica am găsit-o pe verișoara mea de la Sighișoara. M-a sunat mama din străinătate și mi-a urat: La Mulți Ani!...

RUSU AURELIA SÂNZIANA, clasa A V a B

Visul

Era noapte. Mă așezasem în pat și deschisesem cartea de povești. Nu știu ce s-a întâmplat, dar am adormit. M-am trezit într-o pădure verde, plină de flori și animale superbe. Mergând așa, am dat cu ochii de o buburuză care dormea pe o frunzuliță. O mulțime de flori înmiresmate parcă îmi făceau cu ochiul să le iau. Fericită, m-am așezat pe iarba crudă și privind norii, am zărit o barză care plutea ușor deasupra mea.
- Frumoasă priveliștea, nu-i așa? m-a întrebat un iepuraș.
- Da, este încântător...Dar, unde suntem ?
- În pădurea de smarald. Acum e bine să te întorci acasă, fetițo.
- Dar cum să fac?
- Închide ochii!
Când am deschis din  nou ochii, m-am trezit în camera mea, cu cartea de povești la cap. Abia atunci am înțeles că totul a fost un vis.

COȘTIUG ALINA, clasa a V a B