marți, 15 mai 2012

La bunici




CIORAN BIANCA, 
clasa a V a , Şcoala Dumbrava


Era o zi frumoasă de vară când trebuia să  merg cu familia la bunici, pentru două săptămâni. Toţi din familie au început să-şi pregătească hainele. După ce le-am pregătit, le-am pus în maşină şi am plecat. Pe drum am văzut peisaje frumoase, clădiri imense, multe case, flori şi altele. Mereu îi puneam întrebări mamei:
- O să fie şi verişorul meu acolo?
- Care verişor?
- Claudiu.
-O să fie.
 După o vreme, iar întrebam:
- Bunica mai are câinele, cu care mă jucam anul trecut?
- Nu ştiu, o să vedem.
- Bine.
Când am ajuns în sat, m-am întâlnit cu o multime de rude.
Acolo nu m-am plictisit deloc şi toate zilele au fost minunate. Acasă am povestit tuturor ce s-a întâmplat la bunici.

CĂLIMAN ANDREI,
clasa a V a B, Şcoala Lunca Cetăţuii