miercuri, 2 martie 2011

Întâmplări

AIVĂNESEI BIANCA, clasa a VI a A
1.

Într-o zi, m-am dus cu prietenul meu cel mai bun, la cules ciuperci, într-o pădure deasă, la vreo 4 km. Am intrat în pădurea în care cântau multe păsărele, am zărit un iepuraş cu un picior rupt, pe care am încercat să-l înţepenim cu două beţişoare şi un şiret de la pantof. Am ieşit din pădure, ne-am oprit la prima casă, am strigat şi a apărut un om mărunţel.
I-am arătat iepuraşul şi omuleţul s-a oferit să-l îngrijească, cum nu se poate mai bine. Apoi, ne-am întors acasă, fără iepuraş, fără ciuperci…

2.

După-amiază, fiind o zi călduroasă, am plecat cu mai mulţi prieteni la iaz, să facem baie. Am cumpărat seminţe, suc, am luat pături de acasă şi ne-am grăbit să ajungem pe mal. Săream de pe podul vechi în apă, din ce în ce mai gălăgioşi. Unul dintre noi, mai mic, nu îndrăznea să sară în apă, sărea într-un picior pe mal şi bolborosea în legea lui. Copilul şi-a făcut curaj şi a sărit aproape de mal, unde era apa mică, a căzut cu capul într-o piatră şi a murit. La început am crezut că glumeşte, dar văzând că nu mai iese din apă, am sărit după el şi am anunţat o ambulanţă. Zadarnic…

MIRON ŞTEFAN
clasa a VII a B