miercuri, 16 martie 2011

Prietenia - o adevărată comoară

CHIRILĂ CODRIN; Clasa a V a B

Într-o zi frumoasă, de vară, stăteam în casă şi citeam o carte cu poveşti, când, deodată, mă întrerupse sunetul telefonului. Era vecina mea, Andreea, care m-a rugat să vin până la ea, să-mi arate ceva. M-am îmbrăcat şi am coborât la ea. Avea în palmă o sămânţă:
- Marina, vrei să sădim seminţa aceasta împreună, într-un ghiveci?
- Da, cu mare plăcere, i-am răspuns.
- Din ea va răsări o floare, pe care o vom numi ’’floarea prieteniei ’’.
De atunci, între noi, s-a legat o prietenie adevărată. Amândouă avem grijă de această floare superbă şi ne gândim la ziua când am pus seminţa în pământ. Îngrijim floarea şi ne gândim la prietenia noastră, care nu se va veşteji niciodată. Prietenia este cel mai minunat lucru, dacă ştii să îţi alegi prietenul, care să te ajute la rău şi la bine.

GEMALĂ MARINA, clasa a V a A