miercuri, 16 martie 2011

Un prieten e necesar ca aerul

HOAMEA TEODORA, clasa a V a B


E primăvară. Eu şi prietenul meu, Cristi, am hotărât să mergem într-o plimbare în pădurea Bârnova. Am auzit că acolo este un lac mare. Ne-am pregătit de seara bagajele, am luat cu noi o undiţă, în speranţa că vom prinde peşti.
A doua zi de dimineaţă, am luat trenul personal din gara Ciurea şi am coborât la Bârnova. Pădurea este chiar lângă gară şi am urcat dealul, entuziasmaţi că e o zi călduroasă. Păsărelele cântau în copaci, bucurându-se de sosirea noastră. Nu după mult timp, am ajuns la lacul din poieniţă. Acolo am găsit mai mulţi copii cu care ne-am împrietenit şi ne-am jucat cu mingile. În jurul orei 12.00 am hotărât să facem o baie şi ne-am bălăcit aşa vreo jumătate de oră. Unul dintre prieteni s-a speriat îngrozitor, văzând la marginea lacului un şarpe. Ne-am strâns lucrurile, în grabă, şi am plecat spre casele noastre. A fost o zi de neuitat.

ISPAS IULIAN, clasa a V a A