miercuri, 2 martie 2011

Primăvara devreme...

DAMIAN IOANA MONALISA, clasa a V a B

Bolţi de frunze uscate aduna tata. A făcut o grămadă mare de frunze, i-a dat foc şi a ars frumos. Afară era cald de-ţi venea să te dezbraci în tricou, soarele rotund şi palid se prevedea printre nori, cu raze galbene, atrăgătoare, cerul era albastru, norii aveau forme diferite; unul era în formă de floare, colţul în formă de mărţişor frumos colorat, parcă ziceai că era real, cu clopoţei pe margini, cu o frunză albă şi o cheie în mijloc.
Un băiat a întrebat: oare ce se face cu cheia aceea?Eu i-am spus că, probabil, descui inima la o fată frumoasă. El a zis că, poate, am dreptate. Deodată, a început să plouă cu soare, a apărut şi curcubeul în culori diferite. Ne-am gândit să facem o felicitare pentru mama, că se apropia 8 Martie. Ne-am dus să cumpărăm carton colorat, sclipici, foarfeci, lipici, am lucrat în echipă şi a ieşit o felicitate foarte frumoasă. Dimineaţa ne-am spălat şi ne-am dus să oferim felicitarea mamei. Ea s-a bucurat, auzind că am lucrat toţi trei la felicitare, tata i-a făcut o ramă, ca şi cum ar fi pus-o într-un tablou la expoziţie. Din păcate, am uitat să punem sclipiciul pe felicitare şi l-am lipit pe geam. Tata i-a luat mamei un buchet mare de flori, iar noi am pus o floare în mijlocul mărţişorului,ca să-i arătăm mamei, cât de mult o iubim. Şi pe o bucată de carton am scris:
Primăvară, primăvară,
Eşti cea mai frumoasă din ţară,
Nu credeam c-ai să mai vii
Pe la noi cu bucurii…

ROŞU CRISTIAN
clasa a V a A